5 Aralık 2011 Pazartesi

hangover2..

bu filmi bilim kurgu kategorisine sokmak nasıl bir mantıktır bilmiyorum ama şurdan izledim:
http://www.fullhdfilmizle.com/bilim-kurgu-filmleri-izle/felekten-bir-gece-2-turkce-dublaj-izle-hd-720p/10

aslında pek sevmedim. biraz iğrençti. sonunda teddy nerden çıkacak diye merak ettiğim için devam ettim.

o değil de bu doug' u niye aralarına almıyorlar hacı. yazık adama. tamam geçen hadi damattı. çatıda kalmış yazık vs. bu sefer damat stu ama gene doug' ı aralarına almamışlar. stu' nın da başına gelmeyen kalmadı ya.

bir de stu o vegas' taki sarışınla evlenir diyordum. nooldu o iş?

2 yorum:

  1. Merhaba
    Takipçi istememe konusunda baya ciddisin:D 4 ay önce bende öyleydim. Sonra birden boşa konuşuyormuşum gibi hissettim.Ve takip edilebilme özelliğini devreye soktum. Sonuç: 4 takipçi

    Bu arada bloğunu bitenler yazılarından buldum. Bitenler yazısı okumak benim için çok büyük bir zevk.

    YanıtlaSil
  2. bu biraz günlük tutmak gibi benim için. kimse günlüğünü başkası okusun istemez. hatta ilk takipçim olduğunda baya tırsmıştım ama şimdi farketmez modundayım.

    beğenmene sevindim.

    YanıtlaSil