21 Aralık 2011 Çarşamba

yeni yıl kararlarına uyuldu mu?

geçen sene yazdığım yeni yıl kararlarını bitmeye 10gün kala gözden geçirme vakti:

-en geç 8.45 kalkış: bu baya yalan oldu. 10' da yataktan çıkabilirsem kendimi takdir ediyorum.
- fırça*2 ip*1: fırça 1, ip de ara sıra diyerek kendimi yarı başarılı sayabilirim.
- kilo vermek min. 23: hedefe ulaşamadım şimdiye kadar 8kilo verdim ama +değerle kapatmak da vardı diyorum, kendimi gene yarı başarılı sayıyorum.
- düzenli ders, makale vs. araştırmak: temmuza kadar ehh işte olsa da temmuzdan sonrası sıfır. gireceğim sınavlara bile yumurta kapıya dayanıncaya kadar kılımı kıpırdatmadım aferim yani. bir de kitabı geçtim makale demişim oldu maşşallah. her sene biraz daha geriye gidiyorum.
 - gk, gy ve ingilizce çalışmaları: çalışma dersek sıfır, ingilizceyi biraz itekledim ama diğerleri için hala lisedeki düzenli çalışmamın ekmeğini yiyorum. o zamanki tempoma bi dönebilsem ortalığın tozunu attırıcam ama.
- her gün yürüyüş: son 2-3 ay için bu kalemde kendime tam not verebilirim. faydasını gördüm mü sonuna kadar=)
- pazartesileri spora gitmek: kafamdaki yere hiç gitmedim doğru. ama yerine b-fit' i koydum ve düzenli gidiyorum bence bu da tam notu hak ediyor.
- tv izlerken spor yapmak: arada yapıyorum aslında ama bi düzeni yok. yukarıdaki 2 maddeden sonra kendimi fazla zorlama ihtiyacı hissetmiyorum galiba. şu da var ki ben bu sene tv izlemiyorum. sadece sülüman, bazen feriha, bizim yenge, ilgimi çekerse de okan. o yüzden teknik olarak kendime başarısız diyemem.
- saat 4' ten sonra yememek: ohoo bu baya yalan oldu. zaten uyguladığım rejime de ters.
- daha çok sebze yemek: bak bunu yapıyorum işte. rejimde haftada 2 öğün sebze var ve yiyorum. hatta geçen gün gittim 2 kabak aldım annem pişirdi yedim öyle.
- abur cubur yememek: tamam yazdan beri falan cips yemiyorum ama fast foodu kesemedim. rejimi çikolata, bisküvi konusunda acayip genişletiyorum. 10 üzerinden 2 verdim diyelim.
- bir şeyden 1 tane varken yenisini almıycam. özellikle krem, parfüm..: almadım hakkaten ama ahh ahh ne çekiyorum. 10gr seaweed kil maskeye muhtacım şu an.
- 12 de falan yatıcam:
haha yalan olan bi madde daha..
- 8 saatten fazla uyumuycam: bu biraz oldu gbi. garip bir bünyem var. 12 de yatsam 8' de kalkamıyorum. ama 3' te yatarsam 11' de kalkabiliyorum.
- günde 1 saatten fazla internette kalmıycam: ohoo bi baya yalan oldu. hatta başka mecralara kaydım. telefonla bütün gece internetteyim ama hakkını vermeliyim. internet sadece eğlenti değil. iş de bulacak bana yakında.
- haziranda okulu bitiricem: temmuz olsun bizim olsun. bitti ya, bi sene daha uzamadı ya.
- temmuzda kpss' yi kazanıcam: şimdi anlıyorum ki kpss' de kazanma yok. yüksek puan alıp iş bulabilme var. puanım fena değil ama daha iş bulamadım.
- kola içmiycem: ehh işte biraz azalttım galiba ama 1aydır ağzıma sürmüyorum gibi bşey diyemiyorum. daha dün içtim.

- farmville' i bırakıcam: işte bunu yaptım. farmville' i bıraktım. helal olsun bana be. günde kendime en az 1 saat kazandırdım. zaten 1-2 hafta sonra geri dönmek istedim ama artık çok geçti.

bu listeyi gözden geçirmek iyi oldu. bu senenin listesi için bana fikirler verdi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder