4 Aralık 2011 Pazar

bitenler..

aslında teknik olarak bitmedi. dibinde biraz vardı. artık sadece süngerli asetonu kullandığımdan bunun da kalanını ona boşalttım. fena değildi aslında aseton olarak ama bu renginin kokusu çok ağırdı.

nivea dudak kremlerinin en çok bu klasik olanını seviyorum. en nemlendirici olan bu. ama hep bunu kullanınca bir süre sonra diğer nemlendiriciler etkisiz geliyor. bu da ara ara kullansam da bitti.


bu da bitmesine en çok üzüldüğüm. yedeğim de yok. kampanyasız da almak istemiyorum. çünkü düzenli indirime giren bir şeye 2 katı para ödemek enayilik gibi. aslında benim salaklığım bitmek üzere madem rutin olarak da kullandığın şey yedeklesene. baya gitti gerçi nerdeyse 2 sene oldu. sona doğru biraz kurur gibi oldu ama normal herhalde. aslında başta bununla neutrigina' yı dönüşümlü kullanıyordum ondan bereketli çıktı.

evdeki lip balmları nerdeyse bitirince glosslar gözüme batmaya başladı. en çok da bu. bu baya dandik bişi. julian mı ne diye bir markası vardı. zamanında sgm' de 2tl idi. 2tl olunca insan karar verirken pek düşünmüyor. bir de şeffaf her türlü gider dedim. tabi düşündüğüm gibi olmadı. içinde hayvan gibi büyük simler var. zaten sim sevmem. biraz çöktürerek kullanılabilir hale getirmeye çalıştım. 1 ay falan dimdik muhafaza ettim. o arada da zaten aldığımda azıcık olan hevesim gitti. ladı böyle. baktım 2012'de son kullanma tarihi dolacak bitsin dedim. bol bol sürdüm bitti. dibi hala sim dolu ama. bir daha almam.



bu da bitti. body shop yosun serisinde indirim yap lütfen yaa.. bunun yerine günlük gece serumunu kullanıyorum şimdi. o da bitince ya yeni bir markaya geçicem ya da paraya kıyıp indirimsiz alıcam. pff..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder