3 Aralık 2011 Cumartesi

koton indirimi..

bugün ceket arayışıyla annemle yollara düştük. koton' a baktık sezon indirimine girmiş. zaten eylülden beri indirim- kampanya yapıp duruyorlar. taa yazın puantiyeli bir bluz beğenmiştim de 40tl çok pahalı gelmiş almamıştım. 20' ye düşmüş kaptım hemen. bugün giyip dışarı çıkmam ama geleceğe yatırım yaptığımı düşünüyorum. ama bi gömlek almıştım gene yatırım babında 50tl' ye o da 30' a düşmüş çok üzüldüm çünkü daha sırtıma vurmuşluğum yok.

bu arada ceket bulamadık. amanın ne pahalı bu ceketler. şöyle biraz da annem tipli mağazalara girdik klasik bir şey olsun diye ekol, seçil vs. oha ya o ne fiyatlar öyle. 179tl' ye bir ceket beğendim o da güdük gibi. daha bu en ucuzuymuş meğer. en son 299' a bir ceket gördüm ki kaçarak uzaklaştım. bir de dandikler böyle kumaşı falan. bi ara boyfriend modası vardı da ne güzel uzun şeyler bulabiliyordum ne oldu o modaya belimin yarısında hepsi. hem pahalı hem dandik.

sonra evde benim gene yatırım hesabı aldığım penye karışık bi ceket vardı onun kollarını düzeltip giymeye karar verdim. ben onu 40tl' ye almıştım da pahalı gelmişti oha ya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder