4 Aralık 2011 Pazar

oje vs..

golden rose siyah oje: 1,35. rossmann' ın en ucuz ojesi olmasına rağmen siyah rengi bulabilen tek marka.

ince uçlu oje: 4,25 off çok pahalıydı. geçen sene ne güzel flormar ince uçlu oje serisi çıkarmıştı. şimdi ara ki bulasın. güzeldi halbuki. piyasadan çektiler mi nooldu.

oje düzeltici: 4,99 bu da pahalanmış. rossmann ilk açıldığında almıştım. bunu da yedek gibi aldım biraz da amma pahalanmış.

bunlar kozmetik değil ama.

defter: 4,75. ortaokuldan beri aldığım ilk defter nerdeyse. biraz pahalı geldi gerçi. ben hiç defter kullanmam aslında evdeki ajandalar, kağıtlar vs. ama son dönemde bir blog var. serrose o böyle sürekli defter, kalem, moleskine, lamy vs. bu da moleskinelere benziyor. şimdilik ne yaparım bilmiyorum. küçük aldım. bir de bunu beğendim böyle bi baktım üstünde iran islam cum. yazıyor. oha farketmesem. deseni de çok beğendim. diğerleri bunun kadar güzel değil. baktım bir de bu var. aynı desen ama üstünde türkiye, istanbul yazıyor. bi sevindim böyle. aynı kefeye koymaları hoş değil ama olsun.

kuru boya: 3,75. bunu da fimolar için aldım. turuncu allık bulamadım. kuru olarak işe yaramaz herhalde. açıp toz haline getirebilirim. pastel olsa daha iyiydi belki. neyse kullanamazsam bizim ufaklıklara hediye ederim.

2 yorum:

  1. kuru boyalarla fimomu hazırlıyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bir videoda görmüştüm. boya kısmı toz haline getirip fimoyla karıştırınca renk veriyor. aslında tebeşir daha iyi sonuç veriyor ama tr' de turuncu tebeşir bulmak zor

      Sil