4 Aralık 2011 Pazar

pucca..

bitti bile. aldığımda tutunamayanlar' ı okuyordum. dedim ki araya bir de bu girerse tutunamayanlar hiç bitmeyecek. zaten çok sevmedim. biraz zaytung gibi ama çook sıkıcı. bir de 700 sayfa. belki de ben tutunanlardanımdır dedim ama işsizim, yalnızım, bütün gün evdeyim ne tutunanı. neyse.

bunu o yüzden okuma saatime katmadım ama 1-2, 1-2 gidiyor. mesela film izliyorum. diğer bölüm açılırken bunu okuyorum 2 sayfa. ben aslında okumayı çok severim. ama madem okuyosun ağır kitapları oku da değsin dediğim için çok yavaşladım. normalde eskiden günde 1 kitap falan okurdum.

böyle böyle son 50sayfa falan kalmış dedim okuyum bitsin de sistemde atalım. öylece haftası dolmadan bitti işte.

kitaba gelirsem. önceki kitapta hikayeyi biliyordum. ama bu seferki daha önce blogda okumadığım için daha heyecanlı. aslında hiç bana göre değil ama sürekli oha oha diyerek okudum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder