15 Aralık 2011 Perşembe

rosense daha çok yerde satıl..

aslında bugün gülsuyu almak için çıkmıştım. bir de pazara giderim falan diye kuruyorum kafamda. o da alıştım ya rosense' e illa o marka olacak. heryerde de olmuyor. en son beğendik' ten almıştım. tee beğendik' e çıktım gene. spor işe yaramış ama nefes nefese kalmadım. tabi gülsuyu bulamamak büyük hüsran.

sırf bunun için çıktım dışarı almadan dönmek olmaz. bahçeli' nin girişinde dükkkanı vardı. beğendik' ten inip dolmuşla ta bahçeli' ye gittim. neyse orda vardı. bulmuşken 2 şişe aldım. o da her alışta biraz daha pahalanıyor. fiyatı: 9tl. dükkanı ama orda da ne zamandır denemek istediğim duş jelini bulamadım. ama güneş kremine kadar yapmışlar baya şaşırdım.

bahçeli' ye kadar gelmişken 1-2 mağaza gezdim. bahçeli sanki alışveriş yapacak bir yerden çok yemek yenecek bir yer gibi geliyor sanki. sayıca daha çok gibi.

gratis' te the balm markasının satıldığını duydum, bahçeli' de bir gratis olduğunu duydum ama gidince bulamam diye hiç niyetlenmemiştim. kolaymış yeri tchibo' nun 2 yanı. yanında bir de oxxo var ama. bahçeli' de 2 oxxo var.

bu kadar daracık mağazaya bu kadar çeşit sığdırmaları şaşırtıcı. bloglarda görüp de watsons veya rossmann' da karşıma çıkmayan bütün ıvır zıvırı gördüm.

tırnak süsleri: 4,25. biraz pahalı ama onları yapmaya çalışırkenki kafayı yemelerime değer. gerçi çok ince geldiler. arkasında okuduğum kadarıyla tırnakta durması için aynı markanın en az 3 ürününe daha ihtiyaç var ama o amaçla kullanılmayacaklar.

fanta aromalı lipgloss: 9,95. bunu da kasanın yanında gördüm. daha önce internette görüp merak ettiğim ama bulamadığım şeylerdendi. cocacolayı tercih ederim ama o yoktu galiba. tadı yok bi kere. evet yaladım ne var. kokusu baya kalıcı ama tam fanta gibi değil de 1 hafta beklemiş, gazı kaçmış ve ılımış fanta gibi. ama birebir bu. bir de çok pahalı be oha.

frat boy: 35tl. ordan en az 2-3 parça daha alasım var net. ama tanesi 40tl olunca 1 taneyle yetindim. bütçeme göre ayda ancak 1 tane alabilirim ki günlük bakım ürünlerimin hepsi dipe vurdu. önümüzdeki bikaç ay onları almam gerek.
fiyatı dışında rengini sevdim. bi ton açığı da vardı ama bu tam soğukta kaldığımda yanaklarımda oluşan pembeliğin tonu:) the balmın zaten kutuları çok orjinal. aslında dandik karton kutu gibi. bir yandan çok retro ama içinde aynası var. kapatınca tutan bir mıknatısı var. yoğun bir renk vermesi var.

bir de mango' ya girdim. bir kazak beğendim. düz siyah, uzun, belinde ip var, önden düğmeli gibi ama düğmeler süs. üst katta, merdivenin solunda. sadece small vardı ama small bile baya bol gibiydi. fiyatı 59tl olunca nasılsa almıycam diye denemedim bile. mango outlet indirime girince buna da bakılacak.

bu arada mango kızılay ve bahçeli' ye plaza mı dikicek nedir. 2 yerde de. inşaat halinde bir yapının önünde mango brandası. mango açılacak diye düşünmüştüm ama kızılay' daki kaç ay oldu.

aslında ordan pazara gidicektim ama metroda amaan dedim. zatem saat 4 olmuş. şimdi hava kararır. bu ara bu kafadayım. kısa gündüzleri iyice benimsedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder