29 Aralık 2011 Perşembe

h&m alışverişi..

kendince bir indirime girmiş. girmese de alırdım bunları. zaten gordion uzak ancak arabayla o da 20km yol tepip gidiyoruz.

gri kazak 30tl. sevdim önden birbirine geçmeli bir yapısı ama var ama öyle göbek deliğimi bile geçmiyor. kuşaklarını kesip bolero havasında kullanmayı düşünüyorum.

siyah tshirt 24,95tl. bunda indirim yok ama o kadar uzun bir tshirt ki nerdeyse mini etekli elbise gibi. her rengi vardı. siyah aldım ki joker olsun.

küpeler geçen yoktu. bulunca aldım. fiyatı: 9,95. pahalı gibi ama üstünde 12 çift küpe var. tanesi 1tl' den bile ucuz. zaten çok basic parçalar. inci, taşlı, altın. altının pek şansı yok ama gene de kullanılabilir.

bir de şemsiye vardı kasanın yanında. aslında 10tl' ye iyi. küçük, hafif, desensiz siyah. alırdım da kredi kartımdan korktum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder