21 Aralık 2011 Çarşamba

mango indirimi..

bu sene hiç heyecan yapmadım. alışveriş aşkım söndü sanırım. indirim başlayalı nerdeyse 1 hafta oldu ben daha yeni gittim. eskiden ilk gün saat 10' da kapıda olurdum.

hafta içi gittiğimden orta halli bir kalabalık vardı. içeride mal çoktu. seçememek benim uyuzluğum. fiyatlar makul geldi. girişte 16tl' ye kazak, 5tl' ye klasik mango tshirtleri vardı. ama denesem kolum girmez o derece dar ve kısalar. nasıl giyorsunuz onları kuzum. 4 yaşındaki kuzenime ancak olur gibiler.

gerçi mango' nun zaten tshirtlerini sevmem çok dandik desenleri oluyor, klasik hırka ve kazaklarını sevsem de bu sene alasım yok. cüzdanlarına bayılırım ama kendime yasakladım. çünkü öyle değiştire değiştire cüzden kullanmayı sevmiyorum. alıyorum öyle kalıyor. çantaları da güzel olur ama kendime göre bişey bulamadım. fiyatlar da biraz daha iner biliyorum.

bir tane kare yaka, beyaz, uzun atlet buldum. fiyatı da fena değil. 13,95. tek kalmış galiba. tek parça için kasaya girilir mi falan dedim ama uzun olması cazip geldi. denemeden aldım. resim koymak isterdim ama mango' nun tr, usa, ispanyol sitelerini taramama rağmen yok. kendi çektiğimle idare edicez.

kasanın yanında da gözlükler duruyormuş. ne kadar kaliteli bilmem ama ben seviyorum mango gözlüklerini hatta girişte de baktım da görememiştim. kasanın dibindeymiş. bir tane denedim. güzel geldi, baktım fiyatı da 19,95 süper yani. aldım hemen. şöyle bir şey:
bu aviator tarzı modayken yüzüne bakmazdım ama bu son senelerde kıymetlim oldu. wayfarer' a geçmek istedim ama denedim öyle çirkin durdu ki. bir de her yüze yakışır derler. resimde bfarklı duruyor ama camları aynalı gibi, gümüş rengi daha çok.
bu da benim çektiğim. aynalı olduğu için şerefsiz. ben onu çekerken o da beni görüntülemiş. o yüzden camlarını sansürledim.^_^ kılıfından da memnun değilim. ikidir yumuşak kılıf düşüyor şansıma. onu da sevmiyorum. çünkü gözlüğü kılıfına koyup atıyorum çantaya. kırılcak diye düşünmek istemiyorum.

kasadakiler de bi kadınla uğraşıyordu yazık. hep derim indirim dönemlerinde şu mango' dakiler ne sabırlı diye. ben kasaya gittim ordaydı, ödedim, çıktım hala orda tartışıyor. maşşaallah dedim yani azmine. anladığım kadarıyla kadın 50tl' lik bişeyi geri verip 100küsürlük bişeyler almış. şimdi bunlardan da bazılarını iade etmek istiyor. hem de başka mağazadan almış. bence oha biraz. giy giy getir durumu gibi geldi ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder