3 Aralık 2011 Cumartesi

b-fit..

spora başladım demiştim ama adını yazmamıştım. zaman ne çabuk geçiyor 1 ayı doldurdum bile. aslında ben pilatese yazılmak istemiştim ama ilk gittiğimde ordakiler tutturdu illa b-fit programına yazıl, pilates yaparsan incelemezsin, kas yaparsın diye. pek içime sinmedi ama hadi dedim.

ilk gittiğimde zaten deneme dersine girdim. fena değil gibi geldi. yazılırsanız bir tavsiye: ben deneme dersi gnü yazıldım. üyeliğim o gün başladığı için deneme dersi paralı oldu. deneme dersinde 2 tur yaptırıyorlar bir de:(

normalde 3 tur. 9 tane alet var, aralarda da 9 platform. 30snde bir alarm çalıyor. değiştiriyorsun. yani hareket ne kadar zorlasa da 30sn olduğu için insan dayanıyor. sürekli ondan ona ondan ona sıkılma yok. zaten toplamda 30dk falan sürüyor. ben hiç çok yoruldum olmadım rahat yani. sonra da gevşeme egzersizleri var. küçük bir yer zaten, sadece kadınlar olması iyi, içerde ayna yok. salak salak kendimi izlemek zorunda kalmıyorum. içerde ayakkabı değiştiriliyor. gerçi matlardaki çamur lekerinin sırrını açıklamıyor bu ama kafamı koymamaya çalışıyorum.

çıkınca 1 saat de yürüyüş yapıyorum. zaten 1 saat yürüyordum her gün. şimdi onun yerine bunu koysam bu yarım saat olmaz. çok bir etkisi oldu mu emin değilim o yüzden. motivasyonu sağladığı gerçek. sıkılmaya başlamıştım çünkü. burda 1 gün gitmesen dün gelmediniz falan diye soruyorlar. tamam hal hatır sorar gibi baskı yok ama gene de insan zorunluk hissediyor. çok fazla kaytarınca telefonla arıyorlar falan.

ilk üyelik 109tl. fiyat biraz saçma. 100olsun hadi 110 olsun. 109 ne. üyelik yeniletme 92tl. biraz pahalı aslında. yani fazla bir maliyeti yok. hareketlerin yarısı zaten hiçbir alet kullanmadan yapılıyor. aslında evde de yapabilirim. hareketleri ezberledim gibi ama kendi kendime aynı motivasyon olmuyor.

kalabalık olmayan saatleri tercih ediyorum. nasılsa işsizim, bütün gün evdeyim. genelde tek oluyorum ya da 2 kişi falan. kalabalık iyi olmuyor.

bizim eve çok yakın. bu çevrede byük güzel bir spor salonu yok. spora düzenli gitmek gerektiğini düşünüyorum. mümkünse her gün ee yarım saatlik spor için de taa bahçeliye gidemem.

spor yapılan alanın yanı danışma mı diyim idare mi diyim bi tane masa işte. her şeylerini görüyoruz. sürekli bir müşteri arama çabası rahatsız edici. newbyler çok sıkıcı. hoca bütün dikkatini onlara veriyor. aletleri tanıtıyor, anlatıyor, gevşeme egzersizlerini yaptırıyor, nabız ölçüyor. ee kayıtlı üyeler 2. sınıf muamelesi gibi.

dolap olayı var. girişte anahtar alıp eşya falan konuyor. değerli bir şey yok yanımda da montumu falan koyuyorum. anahtarları yukarı çıkarmıyorlar. en dandik dolaplar kalıyor. zaten boyum uzun yerin dibindeki dolap düşüyor mesela.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder