16 Aralık 2011 Cuma

falım..

diğer kısmı yayına koysam da bu kısım için emin olmadığımdan ayırdım..

sıkıntıların var ama çok dert etmiyorsun dedi. sorunlarımı dışarı yansıtmıyormuşum. herşeyin iyiliğini görürmüşüm. biraz polyannacıymışım.

dedikodu sevmez mi ne dedi. o biraz havada kaldı.

kadın aşk hayatımla ilgili çok enteresan bilgiler verdi. tanışacağım biriyle 3 yıl sonra falan evleneceğimi söyledi. ismi ALİ ya da içinde ali geçen bir şey olacakmış. 175 boyunda falan olan bir ali benden uzun, yapılı ama toplu olmayan, kumral. fazla karmaşa olmadan evlenecek ve sonuna kadar böyle gidecek. aile arasında nişan ya da tanışma 2011

6. hissim çok kuvvetliymiş. fal falan bakabilrmişim. rüyalarımı pek hatırlamaz ama hatırladıklarım hayatıma etkili olurmuş.

yurtdışına giecekmişim. ingiltere olabilir.

okul bu sene bitiyormuş. yüksek lisans olabilirmiş. girdiğim tüm sınavları kazanacakmışım. şimdi gireceğimi de okuldan sonra gireceğimi de. çok başarılı olacakmışım ama kendime güvenmem gerekirmiş.

sırt, bel, omuz ağrılarım varmış. buna yönelik spor yapmalıymışım.
bazen sadece oturup kalırmışım.

babamın işini bildi. bağlarınız sıkı. ara sıra küçük tartışmalar olsa da. mali sorun yokmuş.

isminde M-E-R geçen birinden büyük iyilik görecekmişim.

sahi bir de çizme alacakmışım.

anlatırlen haha mümkün değil falan gibi davrandım ama mutlu çıktığımda mutluydum açıkçası. insanın böyle güzel şeyler duymaya ihtiyacı var sanırım. mesela yüksek mümkün değil. isterim ama.. hem sonra yurtdışı.. ben friends izleyip amaerika' da, goong izleyip kore' de yaşama hayali kuruyorum ama onun gerçekleşmeyeceğini biliyorum. sonra aşk hayatı tam istediğim gibi tarif etti göz rengine de lacivert, beyaz tenli, hatta esmer deseydi. gelecek değil de içimden geçenleri oluyor derdim ama..  ama onun için bile kendime koyduğum bir sınır var onu kendi kendime aşamazsam asla mutlu olamayacağımı biliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder