29 Aralık 2011 Perşembe

iphone aksesuarları..

iphonumu ilk aldığımda ona kırmızı bir kılıf almıştım. geçen gün yere düştü iphone, hem de fayansa. o gün zaten kötü bir gündü. dedim ki bir de bozulduysa oturur ağlarım. maşşallah nası sağlam kılıfmış o kenarı kırılmış. zaten dik düşmüştü üstüne gelmiş demek ki. kılıf kırılmış ama telefon sağlam. kırılan kılıf olsun. öyle ya 15tl lik bişi.

yeni kılıf alıncak. internette çok güzel kılıflar var ama hala ebay' dan alacak cesaretim yok. bugün bi electro world' e bakalım dedik. amanın o da ne benim bayıldığım bunnyphone kılıf gelmiş. hem de renk renk. siyahı güzel duruyordu. ama zaten telefon kapkara mavi aldım bu sefer. iyi pek pahalı da değil. 26,99tl.

arkasındaki kuyruğu keserim diyordum ama gerek kalmadı. tuvalet pompası gibi tutturmalı. çıkardım ben. tek sorun uyutma tuşu silikon yüzeyin altında kalıyor. içten yer bırakmışlar onun için ama bir delik de ona koysalar iyi olurmuş. annem kızdı ama çocuk musun dedi, ya işsiz güçsüz adamım, telefonumun kulakları oluversin ne var.

telefona kılıf ararken youtube' a da bakmıştım. youtube çok acayip bu arada. engin bir deniz.iphone' u unpacking videoları bile var oha. neyse anti-fingerprint diye bir şey gördüm. mantıklı geldi. normal telefonda bile parmak izi ne kadar çirkin duruyor. iphonu habire parmaklıyosun.

kılıf alırken bir de bunun benzeri vardı. gene böyle unpacking olarak başladıkları için kutusunu falan tanıyorum. aynı marka falan ama ultra crystal clear diye bişi var. anti-fingerprint var mı dedim. o yokmuş. neyse bi tane de bundan aldık. farkı o daha matmış. bu da iş görür. fiyatı: 14,99tl. ee fena değil. telefon da yanımda yoktu. isterseniz takalım dedi ama teknik servisteki arkadaşlar 9,90' a takıyormuş oha. bir de tek kullanımlıkmış bunlar. takamazsan bitti.

videosunu detaylı izlemişim zaten hiç zor değil. önce oturdum çalışma masasının önüne açtım perdeyi falan da aydınlık olsun diye. içinden çıkan bezle üstünü bi güzel sildim. filmi dışındaki şeylerden ayırdım. koydum ekranın üstüne dikkatlice yerleştirdim. bi de migros kartımı çıkardım. onunla bastırarak taktım. hafif yamuk oldu ama hiç hava kabarcığı kalmadı. nasıl güzel oldu. bu da pek iz yapmıyor. 9tllik iş değil bence. beni de teknik servise alsınlar. tanesini 5tl' ye takarım walla..

bir de gordion' un ordaki sosyete pazarından bunu aldım. tavşan kılıfım sevimli ama hakkaten yarın öbür gün işe başlasam sakat. bu da 5tl falandır diye yanaşmıştım ya. 25tl çıktı. pazarda satıldığı için oha. ama internette gördüm. soar marka aynısını 40' a satmaya çalışıyor biri. yabancı bir sitede de 6,99 dolar gibi bişi. fena değil. böyle kutusuyla geldi. içinde de ekran koruyucusu var. ekran koruyucumdan memnunum. zaten üstünde hava kabarcığı gibi yağ lekesi gibi 3 leke var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder