2 Ocak 2012 Pazartesi

2012..

ohoo geç kaldım. 2. günü bitti nerdeyse. d-smart sağolsun ctesi,pazar kanalları açmış gene. bulmuşken onlarla takıldım. interneti açmadım. gerçi pek işe yarar program yoktu. style network' te habire clean house vardı. 2 gündür amerikanın çöp evlerini izliyorum. ne pislikler ya iğğ yani.

hele bi kadın vardı evi çöp ev olmuş, tahtakurusu çıkmış ilaçlayan adam diyor ki ne kadar eşya atarsan o kadar iyi. sakladığın her şey tahtakurusu, bak seni bile ısırmış. daha diyor ki onu da atmam bunu da atmam. ağlamacalar falan. öyle bi durumum olsa walla gözlerime bant çekin, göstermeyin beni evde de ne var ne yoksa yakın derim yeminle.
bi de peluş hayvan biriktirmece var amerikalılarda. küçüklükten beri sevmem koca kadın olmuş ne o öyle. bi marka varmış biraz değerli olabilirmiş. kadına gel şunları koleksyoncuya gösterelim diyorlar. yoo vermem ağlamaca. yakmışlardır işallah. böcekli böcekli. kadın öyle pis ki 2 köpeği varmış şimdi. vaktim yok diye köpeği dışarı çıkarmıyor. köpek de işini evde halletmiş. parkeler ıslak, yerde b.k var. off off. daha kadının umru değil. köpeğe eziyet etmek bu. bakamayacaksan evde bulundurma.

briella' nın annesigilin evi de çöp ev çıktı off yani. kız güzel aslında.jerseylicious' taki en güzel kız diyebilirdim ama annesi ne öyle. 3briella daha çıkar.

bunları izledim izledim, evde dip köşe toz aldım.

aslında ctesi travel&living kanalı da vardı ama yayınına son verilmiş. niyeyse. d-smarttaki en sevdiğim 2.kanal. gece tam yeni yıla girdik diye sevinirken hop buna üzüldüm.

güzel film yoktu. 1-2 de how stuff made falan izledim ama onlar zaten discovery' de de yayınlanıyor.

ilginç bir yıl olacak gibi bu yıl. yeni yıla girereken evdeyiz tv karşısında kuruyemiş vs. bir beklentim yok zaten geri sayım bile yapamadım ya. kanal kanal geziyordum. kaçırdım tüh.

doğum günüm de böyle geçti. tamam evdeyiz falan facebook' ta kimse kutlamadı bi kere. sevmiyorum zaten ordaki tipleri iyice tiksindim. eski hesabıma dönesim var. sonra zaten evdeyiz falan onu çağırdın, bunu çağırmadın olayı oldu afferim ya. mum da üflemedim zaten pff. hediye de gelmedi. hediyelerimi önceden seçip aldırınca kaldım böyle.

piyangoya da bişey çıkmadı. yanarım yanarım 9tl' ye yanarım. bari amorti çıksaydı. tamam büyük ikramiyede gözüm yok. ihtiyacı olana çıksın falan fıstık. ama şöyle bi 50bin falan çıksa isteyordum ya. amerika tatili planlamıştım ne güzel. ingilizcemi geliştirirdim pff.

star' ın logosu ne çirkin olmuş öyle. cevahir avm' nin logosunun aynı. gerçi yeni yılın ilk günü 2012 filmini vermeleri süperdi. kıyamet gelse de kopsak hesabı^-^

bugün zara' dayım zaten şok şok. 2ocak olmuş ve zara' da indirim yok. ben bütün yıl bunu bekledim ama.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder