21 Ocak 2012 Cumartesi

mıknatıslı oje..

nihayet buldum da aldım. golden rose markası daha önce çıkardı biliyorum ama hiçbir yerde yok yani. bence yenilikleri takip etmeleri güzel ama dağıtım işini daha iyi yapmazlarsa satışları arttıramazlar. yani golden rose standı zaten her yerde yok. rossmann' a, watsons' a ve gratis' e baktım ve yok. stand buldum en son orda da kalmamış.

bugün rossmann' da pastel' inkini gördüm ve aldım. üstelik her rengi vardı. siyahı aldım. gerçi siyah değil metal rengi chrome diyesim var. işe yaramasa da rengi güzel. etki olarak çok silik belli belirsiz bir şey. daha çok ışık oyunu gibi. kullanma talimatında 2 kat sürün demiş ama bence tek kat sürmek daha iyi. kalın sürünce bir tabaka halinde kalıyor. zaten normal ojeden daha zor kuruyan bir şey.

mıknatısını kapağına sabitlemeleri güzel olmuş. ama kurumadan yapmak gerekiyor. her seferinde kapağı kapat mıknatısı tut zor iş.

bir de acayip tuzlu. yani fiyatı: 7,90tl ki kocaman bir oha demek istiyorum. şu ana kadar aldığım en pahalı oje. bu kadar merak etmesem almazdım. yani aldım gördüm ve bitti tamam, bir daha gidip almam.


bir de aklıma takılan bu yazı var. tamam magnetic oje zararlı değilmiş. ama diğer pastel ojeleri zararlı açık açık itiraf etmiş burda. ne olacak şimdi?
neyse rossmann' a gitmişken bir de saç köpüğü aldım. küçük boy aldım. fiyatını unuttum ama 1-2 tl bişeydi. evde avon saç köpüğü vardı. bitsin diye bekliyordum ama hazır yola gidicez küçük bir şey olsun diye aldım. yapısı avon' dan farklı. ucu tarak gibi. yapısı da traş köpüğü gibi. sevdim ama yapıştırmaması iyi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder