10 Ocak 2012 Salı

sephora indirimi..

şu sephora' ya indirim dışında pek girmem. ilk yakaladığım indirim çok güzeldi. benefit, cargo, too faced vs. markaları 20-30tl' ye falan satılıyordu. bir daha onları bulamadım ya neyse.

çıkartma oje: 3tl.
normalde olsa almam. biraz gereksiz gibi 3tl olunca hadi alayım dedim. daha karışık bir desen aradım ama bu ve düz renkler vardı sadece.
gelir gelmez de denedim. fena değil. en büyüğü çok büyük. bir küçüğü bile başparmağıma büyük geldi. 8x2 şeklinde öyle uzun uzun gitmez.

lipgloss: 3tl.
bunu sırf ucuzmuş diye aldım. içi bilyeli. minicik oje kadar bir şey. çantaya falan atarım dedim.

parfüm: 5tl.
bu ara da ne çok parfüm aldım. ama bak şimdi 5tl' ye 10ml lik parfüm iyi. kokusu güzel şekerli şekerli. biraz hindistan cevizi gibi. coconut da vardı ama bu daha güzel geldi.
evde sürüp duruyorum. kalıcı da sanki biraz.

kütikül kalemi: 5tl.
biraz pahalı gibi ama ihtiyaçtı biraz. pastel' in de böyle bir ürünü var ama bulmuşken bunu aldım.
içi keçeli kalem gibi sert. güzel işe yarıyor baya.


bunun dışında bolca oje vardı 3tl' ye. sephora ojelerinin fırçasını sevmiyorum. çok küt ve kısa oluyor. o yüzden bakmadım bile. farlar 5tl idi ama pek çeşit kalmamış. zaten pek iyi değil diye duymuştum. paletler de pek hoşuma gitmedi. göz temizleyici mendiller vardı. 5tl pahalı geldi. zaten içinde 2 tane var gibi.


bu arada zara' ya gene baktım. ya yeni ürün gelmiş ya da ilk gün o karmaşada gözümden kaçmış. biraz daha inerse bikaç parça daha alabilirim. biterse de üzülmem. alığım bottan bi ton krem ve gri vardı ama siyah yoktu haha. kremi de güzel duruyor gerçi. daha giyemedim. havalar vs. giyimli bişey olacağını bilsem kremi de alırdım.

koton' a girdim. bi elbise gördüm dantel gibi. alsam mı kararsız kaldım. koton' a ne zaman girsem elbiseleri evirip çeviriyorum sonra giyemem herhalde diye geri bırakıyorum. hala kararsızım. ben karar verene kadar indirim bitecek. beğendiğim hardal rengi ayakkabı 30' a düşmüş. 30tl bi ayakkabı için çok iyi ama alırsam bi 5yıl giyemeyeceğimi de biliyorum. kararsızım.

mango' ya baktım. aldığım atletin kırmızısını gördüm. bu sefer small 9,95tl gibi bir fiyata düşmüş. varsa bir de siyahını alayım diye baktım ama gene tekti. ilginç bir ürün. başka mangolarda da görmedim mesela.

bershka' da beğendiğm laptop çantasının siyahını gördüm. fazla parlak geldi. laptopum sığar mı emin değilim. 20tl' ye düşerse alıcam. chanel 2,55 çakması çantalar vardı. 20 ve 35tl' ye. 20 olan beyazdı. beyaz çantadan emin değilim. yazın kullanılabilir ama. biraz daha düşünmeliyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder