14 Ocak 2012 Cumartesi

doodle god..

tesadüfen indirdim bu oyunu iphone' a ve oh my god. ilk önce bu ne böyle dedim. o göz falan, ilüminati zımbırtısı mı indirdim dedim. bir de girişte "god created water" vs. var ya. dedim 2 dk bakıp sileyim. ve amanın yok böyle bir oyun. müthiş bişi ya. lite versiyonunu indirdim. sadece 30 şey yaratmaya izin var. zaten girişte 4 element. habire dünyamı sıfırlayıp yeni şeyler üretmeye çalışıyorum. gece gece tam 2 saat oynadım. artık gözlerim kapanıyordu bıraktım.

paralı versiyonunu almayı bile düşündüm. sonra ekşide gördüm. boşuna para vermeyin. internette full oyun ücretsiz oynanabiliyor. telefonda açılmıyor ama. şurda:
http://www.playedonline.com/game/598506/doodle-god.html

70tane falan kendi çabamla ürettim. sonra tıkandım yahu. ipucu var ama 2dk' da bir falan yenileniyor. bekle bekle şiştim. bunun hilesi yapılmışı falan yok mu diye internete baktım. neyse ki varmış.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder