8 Ocak 2012 Pazar

yılbaşı programları..

yılbaşı gecesi dsmart kanallarıyla geçirdiğim için normal kanalları yeni izliyorum.

1. bizim yenge çok abuk bir yerde bitmiş. böyle bir final olamaz. en azından yazlık dizi olarak geri gelir umarım.

2. victorya' nın sırrı. yeni yılda diyet motivasyonumu niye yitirdiğimi anladım. ben bunları izlememişim de ondan. evet iyice saldım. bu hafta vücut daha fazla dayanamayıp 1 kilo almış. gece 11 de badem-antep fıstığı yemecelerin sonu işte. ama o adriana' nın karın kasları gördüm tamam yani. bu beni 1 sene falan götürür. bu arada boks yapıyormuş. bu vücudun sebebi buysa yarın boksa yazılırım ben.

evet kıyafet falan görmedim. gözüm dümdüz karınlardaydı. hele o miranda daha yeni doğurmadı mı bu.

zaten ne zaman miranda çıksa tak yandan orlando'yu gösteriyorlar. tam 1 olsun, 2 olsun da her seferinde ya..

maroon 5 performansı çok kötü geldi bana. yorumları hiç okumadım gerçi. move like jagger hergün dinlediğim şarkı. spor yaparken süper gidiyor. hala da bıkmadım ama sanki nefes nefese kalırmış gibiydi söylerken. öyle ekstrem de bir performans göstermedi halbuki. atlayıp zıplama falan yoktu ama bi kızı öptü ondan mı dedim

biscolata olayını da gördüm. merak etmiştim hakkaten tüm reklamları buna mı ayırmışlar diye.

3. tvarsivinden izlerim diyordum ama kanal d ve star yayınları telif zımbırtısına açılmıyor. cnbc-e' de sorun yok neyse.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder