29 Ocak 2012 Pazar

afferim ikea..

geçen bişeyler aldık. çay süzgecini kasada unutmuşuz. o da 2,50tl' lik bir şey. gene de hadi dedim mail atayım. müşteri hizmetleri formu doldurdum. 5dk dolmadan geri aradılar. fişiniz varsa yardımcı olalım falan diye. fişi gece bulduk. gene bir form doldurum. sabah hemen cevap geldi. iade kasasına fişinizle gelip alabilirsiniz diye.

iyi dedik. 1 hafta sonra gittik. aslında oraya giderken 5 katı benzin harcamışızdır ama gider bi köfte yeriz dedim. hakkaten verdiler bizim süzgeci.

bi kere müşteri hatası var. kasada unutmuşun sonuçta. artı 1 hafta sonra gidiyorsun. yok böyle bir rahatlık. değiştirme süresi bile 7gün. bir de ederi ne yani. 2,50tl. ama ilgilerini taktir ettim biliyor musun. hemen geri döndüler ya, direk yani.

bu da bizim süzgeç. kullanmadan önce kaynatmak gerekiyor. ilk çayıma gri bir renk verdi. sonra da istanbul kapalıçarşı' dan aldığım güzel kokulu elma çayımdan kurt çıktı. üzüldüm ve tiksindim. ama süzgeç iyi.

sevdim seni ikea, afferim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder