21 Ocak 2012 Cumartesi

freaks and geeks..

çok sıkıldığım anda ratingi yüksek, komik bir dizi izlemek istedim. dizimag sitesinin robotu yardımıyla bunu buldum. yani normalde olsa adını duymayacağım dizi.
şurdan izledim:
http://www.dizimag.com/freaks-and-geeks-1-sezon-18-bolum-izle-dizi.html

kısacıkmış zaten. 1 haftada izledim. fena değilmiş ama 9.3 puanlık bir potansiyel görmedim. yani friends' e 8.4 veren kafa bu diziye nasıl bu puanı verir anlamadım. hikaye klasik amerikalıların bu lise takıntısını anlamak zor. gene geekler var bir de pek işlenmeyen freakler var. inek takımından bir kız lindsay bu freak takımından daniel' e aşık olur ve aralarına katılmaya karar verir. zamanla aralarına alırlar falan. kız nerdeyse antipatik bir tip. yani iyiniyetli falan olmasa nefretlik olur. hele finalde üniversite gezisi yerine grupielik falan. yaşlanıyorum galiba. bu ara iş bulmaya o kadar taktım ki ailesi gibi düşünüyorum.

geek tayfasında da erkek kardeşi var. sevimli onlar da. yalnız nasıl liseli anlamadım. orta 1 tipi var hepsinde. freak tayfasından nick çok sevimli. himym' daki marshall oynuyor. introdaki gülüşü çok sevimli. gidip yanaklarını sıkasım geliyor.

bunun dışında da şimdi meşhur olan oyuncular var. 2000 yapımı olduğu için bu bu muydu diye zırt pırt baktım.

çok çok komik değil ama izlenir yaa. zaten 18 bölüm bişi.

resmi imdb' den almıştım mantıklı bişi olsun diye ama bu da saçma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder