5 Ocak 2012 Perşembe

zara indirimi..

2ocak' ta gittim baktım yoktu. perşembe olacakmış duyumu aldım. bugün saat 11' de zara' daydım tabi ki:)

zara hiç inmemiş gerçi. zaten sezonda hiçbir şey beğenmemişim ne bulmayı bekliyorsam. bir bot beğenmiştim göremedim.

yukarı çıktım. pull and bear çok büyük hüsran. halbuki en kârlı alışverişlerim ordan olurdu.

stradivarius çok güzel inmiş. 20tl' nin altında çok şey vardı. gene de bulamadım bişey. bershka da fena değildi ama güzel ayakkabıları ayırmışlar resmen, hiç inmemiş, kasanın sağ yanına saklamışlar sanki. bir çanta aldım. o da dana gibi bişey. koca klasörü sok sığar o derece. aslında çantaya ciddi ihtiyacım var. kullandığım çantanın derisi soyuldu biraz. kafama göre bulamıyorum. hem postacı gibi takabileyim, ne çok büyük, ne küçük olsun, siyah olmasın, deri olması şart değil, şık olsun, pahalı olmasın, herkeste olmasın, 50yaş çantası olmasın, ama işte de kullanılabilitesi olsun..
aldığım şöyle bir şey ama çok soluk gri-yeşil arası bir şey.

fiyatı: 49,95.

vazgeçebilitem vardı ama kasa bomboştu aldım.

ne kadar küçük duruyor resimde oysa devasa bir şey.

massimo dutti' ye bile girdim. orası da bir acayip. normalde süper snopp bir yer bir kazağın fiyatı indirimde 356tl. öyle bir şey. ama en felaket durumdaki inditex mağazası orasıydı. herşey yerlerde. millet yerden seçiyor falan. kaçarak uzaklaştım.

sonra tekrar zara' ya girdim. kasada bi kuyruk bi kuyruk acaba benim göremediğim bir şeyler mi var dedim. tekrar bir tur attım ve voila. botlarımı buldum. pantolonların altına saklamışlar ama grisi peek a boo diyor. numara bakıyorum siyah tek kalmış ve 40 numara. işşallah olur diyerek denedim ve süper rahat oldu. kalıbı ne kadar rahat 39u deneyeceğim nerdeyse.

şöyle bir şey. fiyatı güzel inmiş. 60tl' ye böyle bir bot çok çok iyi. biraz daha düşmez herhalde %40 falan inmiş herhalde. zaten tek kalmış. riske atmayı düşünmedim bile.

topukluya başlamak için ideal. toğuğu kısa ve dolgu topuk. evde denedim daha ama yürümesi kolay geldi.

annemden de onay aldı. iş ayakkabısı diye bikbik edip duruyordu.

seçmesi kolaydı da kasa sırası ölümdü ya. avm ye girip tüm inditex mağazalarında gezme süremden daha fazla kasada bekledim. çünkü sıranın yarısı değişimdi. herkesin bugün değiştiresi tutmuş olamayacağına göre teorim şu bazı açıkgözler indirimden önce kafalarına göre alışveriş yapıyor, sonra indirimde o aldığı indirime girmişse geri verip daha ucuza alıyor. böyle yapanı duymuştum ama sıra bu kadar olduğuna göre baya ticarete dökmüşler işi. bi de kadın vardı sırada. şimdi bu bi babet almış kızına. 38numara. ama sol tekini bulamamış. almış eline bi 40sol tek. kasada hiçbir şey söylemeden geçirdi. ama önceden biliyordu onun teki olmadığını ve reyonda kalmadığını. hiç söylemeden kasadan geçirdi, parayı ödedi poşetlenirken söyledi. görevli parası ödendiği için peşine düşmek zorunda kaldı. en az 10dk oyaladı kasanın birini.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder