11 Ocak 2012 Çarşamba

staja başlamak..

meğer kolay ama masraflı bir işmiş.

sabah 8:30' da kalktım. off erken kalkmaktan nefret ediyorum ama işim görülcek mecburum.

neyse ki bi gün önceden gidip muhtardan ikametgah aldım.

ilk durak adliye sarayı. cumhuriyet savcılığından iyi hal kağıdı aldık. girince hemen 2 form aldık. formlar toplam 3tl. formu doldurduk. arkasını yazdırdık. diğer tarafta onay 5tl. gerçekten hızlı çalışıyorlar. arı kovanı gibi derler ya.

sonra merkezi arıyoruz. soracaklarımız var. merkez 5.katında. o bina ne kadar kasvetli bir yer. bütün duvarları bembeyaz boyayasım var. elini sallasan meslektaşa çarpar. çok uğraştım. olmamak için ama mecbur kaldım. pff.. meğer aradığımız burası değilmiş, eğitim merkeziymiş. ben orayı biliyordum zaten.

sıhhiye' de notere uğradık. noterden 4 nüfus cüzdanı sureti 56tl.

gitmemiz gereken eğitim merkezine gittik. aklımıza takılanları sorduk.

ordan sgm. neyse ki her şey yakın yakın. sıra numarası alıp kaydı yoktur belgesi aldık.

iyi, işler bitti sayılır. okula gidip çıkışın onaylı suretini alıcam. notere de yaptırabilirdik ama okulda beleş. gitmişken kütüphaneyle ilişkimi kestim. garip bir şekilde hala sempati duyuyorum okuluma. hala cehennem gibi sıcak benim küçük cehennemim. metronun merdivenlerini çıkmak da olmasa.

en zoru takdim yazısı. çünkü hiç tanıdğım yok. birilerini bulmaya çalışığ gop' a gidiyoruz. bilmediğimiz yer, taksiyle gidiyoruz. fazlasıyla snoop bir yer. zaten 1 saat kadar bekledik. yarım saat daha bekliyoruz. okulda 2 hocanın kolundan tutsam bu iş daha kolay olurdu. tabi fos çıktı.

o mağlubiyetle yokuş aşağı kızılay' a kadar iniyoruz. aslında yol çokmuş gibi ama yokuş aşağı 10km yürüsen ne çıkar. maltepe' de birini bulduk. kocatepe' den taksiye atlayıp gittik. yürüsek aynı zaman tutardı ya. bulduk neyse. iyi bi adam. yazının birini aldık bile..

diğer yazıyı da ertesi gün aynı büroda çalışan diğer kişi verdi, iyilerdi aslında yanında çalışacak birini bulamazsan gel dediler. bulamazsam giderim, neyseki daha düşünecek 5 ayım var.

bu belgeleri verdim, işlem tamam. askı süresinden sonra resmen stajerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder