10 Ocak 2012 Salı

hava, adidas..

ne güzel kar yağdı bugün. tam sevdiğim tip. bütün gün deli gibi yağsın ama yerler kar buz olmasın.

bu sene havalar tam keyfime göre gidiyor. kar yağmak için en doğru zamanı seçti. şöyle bişey:

geçen hafta bir spor ayakkabısı aldım. normal yürüyüş ayakkabısı. ektrem bişey değil. 80tl' lik bir adidas. tam da bedenimi aldım. spor ayakkabısında yıllardır hep 40,5 alırım. 40 sıkar biraz 41 de hafif büyük olur.

alırken de 5dk falan giydim, yürüdüm böyle.

bunu giyip 1 kere yürüşe gittim ve nasıl vurdu. ayağım yara oldu. öyle de pis yerde ki ayağın hafif üstü iç tarafta bileğe yakın. kemiğe yakın bir yer.

meğer içinde bi parça plastik varmış. alırken hiç hissetmedim. ama plastik kumaşın sonuna kadar gitmiyor, yarıda kalıyor. bittiği yer de ayağımı yara yapan yer işte. gittim değiştirdiler neyse ki. ama daha bi hafta olmamış ve yalansız 1 kere giydim. hatta altını falan da sildim götürürken, taş falan girmiş. kürdanla falan temizledim. onlara bi zararı yok. al reyona geri koy.

yerine nike' ın bi ayakkabısını aldık. 20tl fark verdık. aslında dediklerine göre spora uygun değilmiş ayağı acıtırmış falan. bi de bu çıkmış. spor ayakkabısı alıcam. ne tür spor yapıcaksınız. bi tane beğeniyorum mesela o olmaz size tenis ayakkabısı o. bi de spor ayakkabısı tipli olup aslında spor ayakkabısı olamayanlar varmış çok acayip. aman acıtmayacak olanı da gördük.. tabi 41 almak zorunda kaldım. numarası yok.. biraz bol. kalıplar da bol galiba. isterseniz getirtelim dediler falan ama bekleyeceğime yarım numara büyük giyerim.

daha önce de adidas' ın meşhur superstarıyla aynı sorunu yaşamıştım. onu hergün giyme durumum yoktu. 2ayda falan ortaya çıkmıştı. gene de çorabı katlayıp falan giymeye çalışmıştım. bu olayla artık adidasa tövbe edebilirim. internette okuduğum yorumlarla da gözüm korktu.

aslında ayakkabım iyi hala. o nike idi. içinde minicik bi delik var. dışarıdan bakınca görünmüyor da. aslında almıycaktım. sadece spor ayakkabısı reyonlarına bakarak oluyordum. uygun fiyatlı bişeyi bulana kadar idare edicektim. bizimki duyunca ertesi gün aldık pff..

bu giydiklerimi 32tl gibi komik bir fiyata almıştık 1-2 sene önce. hem de ayakkabı dünyası'ndan orjinal falan. eskiden ayakkabı dünyası' nın arka tarafında indirimli tek kalmış falan ayakkabılar olurdu. kaldırmışlar şimdi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder