31 Ocak 2012 Salı

staj..

sonunda başladım staja. bu kadar gecikmişken 1 hafta daha uzayaydı. fıstığımı da görmeye gidebilecektim. bütün kış evdeydim tam gideceğim hafta staj başladı. neyse sağlık olsun. şimdilik formaliteden geçiyor zaten. bugün imza atıp geldim sadece. dün de bekleyerek geçti. oraya git, kağıdı ver bekle, sonra geri al, başka yere git orda bekle. neyse ya. keşke daha önce hatta ramazan' dan sonra başlasaydım. 5 ay boşa geçti. ne biliim dedim nasılsa bir yere yerleşirim puanım fena değil ama kısmet.

artık kendime iş dolabı düzüyorum. meğer dolabımdakiler çoğu cicili bicili, resimli, eğlenceli şeylermiş. kendime 2 gömleğimsi aldım. tam gömlek değil de bluz mü diyim ne diyim.

dün işte bekleme aralarında bershka' dan baklavalı kazak aldım. biraz oturuyor üstüme ama içine gömlek giysem daha iyi olur. zaten siyah ağırlıklı bişey. fiyatı 25,90. normal. 2. indirime göre pahalı sayılır ama iyidir ya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder