12 Ocak 2012 Perşembe

kızılay avm..

açılmış dediler gittim gördüm. ilk fikrim kızılay' da yıllardır duran yamuk binanın avm olarak değerlendirilmesi iyi olmuş. kendimi bildim bileli ordadır o inşaat başta yamuk bu diye düşünürdük. o yüzden bizim için adı yamuk bina idi. bir de bence kızılay için wc sorununa güzel bir çözüm oldu.

içerik olarak işe yarar pek mağaza yok. girişte güzel bir mango var. içi güzel, sanırım ankamall' dakinden daha büyük. yeni açıldığı için çeşit bol. benim atletin kırmızısı, mavisi ve beyazı vardı. siyahı olsa kesin alırdım ama yoktu. kırmızısını beğendim, fiyatı 12 gibi bir şeydi. 24' e almıştım ama pişman değilim. şimdiden 2 kere giydim. bir de hırka beğendim. 19,90. aybaşında bu ikisini alabilirim. şu anda sıfırı tüketmiş durumdayım da.

bir de body shop vardı. ama ankamall mağazasından daha küçük. zatene karşıda ykm içinde body shop var gereksiz geldi. girip baktım ama bir şey almadım. setler fena değil ama çok da ihtiyacım yok. o yüzden %70 indirime girmesini bekleyeceğim. girmezse de üzülmem.

koton' u beğenmedim. kızılay mağazası, şu zara' nın yanında olan daha iyi bence. bu arada inditex mağazalarını gözüm aradı ama yoktu.

golden rose standı gördüm nihayet ama bu sefer de magnetic oje kalmamış. oha yani. nerden de duydunuz da bitirdiniz hemen.

aşağıda tbox gördüm. tbox' a noolmuş öyle. tbox' u nasıl bilirdiniz. ilginç, acayip, sıkıştırılmış, kutulanmış şeyler satan bi yer. normal tiffany, oxxo gibi ama daha sıkıcı, pahalı normal ürünler olan bir yer. şaşırdım. üzüldüm. mesela saatleri süper olurdu. artık yok galiba. hiç aksesuar görmedim.

bu ikisi dışında işe yarar mağaza yok. bundan sonra gidersem gir, giriş kat, mango, çık. 6 kat falan var, tüm katları tek tek gezdim. orda da bir manyaklık var. normal avmlerde ne olur yürüyen merdive. bunda da yürüyen merdiven var ama bir de yürüyen merdiveni olmayan ara katlar var. oraya çıkmanın tek yolu normal merdiven. ben ki evin 2 kat merdivenine üşenen kişi maksat gezme olunca 6 katı tırmandım, evet.

bir de üst katlar çok basık, tavanlar alçak, koridorlar dar. avm olmak için yapılmadı tamam ama o kalabalıkta aşağı düşücem diye korktum.

tabi kızılay' ın göbeği, yeni açılmış. çoook kalabalık. bir de boş adam çok. tamam ben de boş beleş gezdim ama bulsam alırım kafasındayım. ankamall' da nispeten daha az. orda en azından akköprüye kadar gitmece var. burda kızılay' a işi düşen herkes girivermiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder