6 Ocak 2012 Cuma

..

bizim yenge niye bitti? izlediğim 3diziden biriydi. ortalama tutmuş bir diziyi öldürdü resmen. saat 22:00 deyip. 22:40' da başlatmasından belliydi zaten. şu keşanlı ali işşallah tutmaz. illa bi dram bi ağlak dizi. güzel eski tip mahalle komedisiydi işte.

bi de sporum. sporu seviyorum ama insanlardan nefret ediyorum. bi kız var motor takmışlar sanki. tee allam. ebru şallı gibi nefes almalar. yahu normal nefes alınca ölüyo musun. sinir oldum valla. çabuk yaşlanır bu kesin.

tam bitirdim kurtuldum diyodum. alt katta başka bi tip. bi koltuğa çoraplarını koymuş. iğğ bi kere. bi koltuğa çantasını koymuş. elimi yıkayacağım. arkamda beklemece. ya zaten bit kadar yer. 2dk yerinde otur da işimi bitirince görürsün zaten. lavoboyu söküp kaçmıycam. sonra oturdu iyice bi burnunu temizledi off ya iğrenç. bi daha o lavaboyu nasıl kullanıcam. hayır bi de kapalı bi yer değil. ortak kullanım alanı baya böyle gürültülü gürültülü sümkürdü. bu işin bi kuralı falan olmalı ya. ne bilim utanma falan hani. ben bakmadım artık tiksindim iyice. bi de ayağını yıkamış galiba lavoboda. off. hayır orda duş da var. gir ne b.k yiyceksen ye. hijyen takıntılı bir insan değilim ama bu kadarı da iğrenç yaa..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder