2 Eylül 2012 Pazar

zeki müren müzesi..

aslında resmi kesmek zorunda kaldım. altında insanlar vardı.

küçük, 2 katlı, sade bir ev. insan daha ihtişamlı bir şey bekliyor. halikarnas' ın hemen arkasında. zaten zeki müren sokağı deniyor oraya. ben bardakçı' da olduğunu sanıyordum. orası denize girdiği yermiş.

giriş 3 tl. pek bir şey yok aslında. yatak odası istanbul' daki evinden getirtilmiş, oturma odası var bir de.

onun dışındaki odalar resimleri, plakları ve kıyafetleri ile döşenmiş. zaten kıyafetler yetiyor. tüylü, kabarık, parıltılı giysiler, ona uygun ayakkabılar, takılar.. zaten sürekli şarkıları çalıyor.

kıyafetler çok ilginç. resimlerini de çektim ama koyamıycam. hala cam içindekilerin resmini çekmey öğrenemedim.

evin bahçesinde arabası var, camlı bölme içinde.
bir de heykeli. resimdeki beyazlı ablayı tanımıyorum. her pozuma girdi inatla.

 sade bir ev ama mükemmel manzarası var.




bu da altın çilek. saksıda bile yetişebiliyor demek ki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder