29 Eylül 2012 Cumartesi

zara babet..

geçen gün yemek yedim kursa geçicem. baktım daha yarım saat var. zara' ya bakayım dedim. meşrutiyete kadar yürümeye üşendim. metropol' ün sokağından yukarı doğru çıkıp beğendik' e varmadan sağa saparsam olgunlar' a ulaşırım diye düşündüm. baya bi yokuş çıktım. bi baktım akay' dayım. oha nereye geldim geri mi dönsem diyordum ki bi baktım tunalı' ya çıkmışım nerdeyse. bi tırstım bi tırstım. çünkü çok dik bir yokuştan indim geri dönmeye hiç niyetim yok. dersin başlamasına da 15dk var. acaba taksiye mi binsem diyordum. tüm bu düşünceler içindeyken de yürümeye devam ediyorum yani.

neyse zara' nın önüne geldim. derse geç kalıcam ama o kadar çıkmışken bi gireyim dedim. bu ayakkabıları beğendim. yumuşacık derisi var. tam alsam ben bunu yahu derken fiyatıyla karşılaştım. 160tl' ye ayakkabı mı olur zara yapma allasen. 60' tan fazla vermem. güzeldi şimdi. yumuşacık derisi var, hem de studded. nude ve kırmızısı vardı. kırmızıyı daha çok sevdim. 40 iyi oldu. ama o parayı vermem sorry.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder