9 Eylül 2012 Pazar

2012 trendleri..

asos sitesine göre bunlarmış.

haki: belki bir pantolon. ama hakiye 2002'de de uymamıştım, gene uymam.

deri: ceketten fazlası beni aşar.

maxi: aslında güzel duruyor ama hala soğuk bakıyorum.

oxblood: işte buna bayıldım. koyu kırmızı oluyor kendisi. kırmızıyı severim zaten hele koyusu tam kış rengi. çabuk gelsin.

pepluma karşı fikrimi daha önce yazmıştım, sitede gezerken tombul bacak&pantolon ikilisiyle hoş kombinler gördüm. mesela bu puantiyeli pek şirin. hatta düz siyahı da vardı ama bu daha şirin. gene de mağazada görüp denemeden emin olamadım.

bu ceket de peplum olarak geçiyor. dikkatli bakılmadan anlaşılmıyor pek ama peplum ceket olayını sevdim. düşünülebilir. zaten uzun ceket arayışım pek sonuç vermedi. ama altından barsak gibi salınan tshirt olayı pek profesyonelce değil sanki. bir de beyaz tercih etmezdim.

studded da zımbalı, çivili oluyor sanırım. aksesuar olarak ya da minimal olursa düşünülebilir.


bir de bu hair quiff denen alete bayıldım. saçın hafif krepeli gibi görünmesini istediğin bir yerine takıyorsun. güzel geldi. ama bu sefer hemen atlamıycam. önce uygulama videolarına göz atmam lazım. bir de diy imkanı varsa önce onu düşünmeli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder