28 Eylül 2012 Cuma

beyaz tutkal..

tamam çok küçük bir şey yazmaya değmez gibi ama bu benim için çok önemli. beyaz tutkal ne zamandır aradığım bir şeydi. hatta nerdeyse şu tamir işlerinde kullanılandan alacaktım. bu amerika' da falan çok yaygın sanırım. hatta school glue diye bir marka var. youtube' da her videoda var, ezberledim artık. bütün diy projelerini bununla yapıyorlar. uhu yerini tutmuyor. ben de arayıp duruyordum. bulunca aldım hemen.

fiyatı: 3tl.

kuruyunca şeffaflaşıyor. şimdilik hamalarımı tamir etmekte kullanıyorum ama simli bir iphone kılıfı projem var. tek sorun suyla çıkması.

2 yorum:

  1. Az olmuş ama öz bi paylaşım olmuş :) tşkler...
    Bende tamda söyledğin gibi nalbur malz. diye satılan bi tutkal almıştım memnun kalmamıştım bunu mutlaka denicem...çok saol arkdşm...

    YanıtlaSil