8 Eylül 2012 Cumartesi

tarih..

öss' den sonra ilk defa tarih dersi aldım. aslında tarihi seviyorum, okulda da severdim. sadece kitabını okumak, film izlemek değil, birinin bana anlatmasını veya ders kitabını okumayı da seviyorum. aslında okulda da notlarım hep yüksek olurdu. ama iş soru çözmeye gelince tıkanıp kalıyorum.

mesela derste çok iyiyim. hocanın ilk defa duyduğumuzu sandığı bazı detayları bile biliyorum, atlayıp sorulara cevap veriyorum falan. bu tiplerden de nefret ederim aslında. şimdi o gazla geldim. güzelce tekrarımı da yaptım. ilk defa bir dersi günlük tekrar ettim. çünkü kendimi biliyorum. bi kere boşlasam aman tarih der geçerim. sonra o gazla soru çözeyim dedim. yahu 30 soruda 7 yanlışım çıktı gene. ee bu nasıl iş ben hiç çalışmasam da o kadar yanlış yapıyordum?


bu arada hoca iyi miydi kötü müydü karar veremedim. bol bol müfredat dışına çıkıyor. resmi tarih dışında detaylar veriyor. o kısımlar ilginçti. derse dikkatimi vermemi sağladı. ama zamanımızı çaldı.

bazılarını biliyodum ama beyaz piramitler, mavi alaylar, bursa nutku ilk kez duyduklarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder