17 Eylül 2012 Pazartesi

mirror mirror..

kalitesi pek iyi değil ama şurdan izledim:
http://www.filmfullizle.net/pamuk-prenses-maceralari-ayna-ayna-soyle-bana-2012-full-izle.html/8

gene bir snow white hikayesi izledim. snow white and the huntsman daha gerçekleştirilmiş bir hikayeyeydi. bu daha masalsı.

prenses bunda fena olmamış. kaşları biraz daha ince olsa daha sevimli olabilirmiş. gene de kasıntı kristen steward' dan iyidir. gerçi ben bu rolü düşünce aklıma sadece anne hathaway geliyor ama biraz karta kaçtı galiba.

julia roberts kötü kalpli kraliçe olarak pek olmamış sanki. yani diğer filmde charlize theron nasıl bir mükemmel soğuk  kraliçe olmuşsa artık başka kimseyi bu role yakıştıramam herhalde. bir de julia kocaman ağzıyla kahkahayı patlatıverecek gibi. gerçi bu filmde hafif eğlenceli roller de var. onun için fena değil.

yalnız bu hollywood' un snow white takıntısı nedir kardeşim?

son anda pörtleyen kral da bizim rahmetli eddark stark çıkmasın mı? o adamı görünce hala way salak diye düşünüyorum. yahu sen tut kraliçeye de ki sen kardeşinle böyle böyle. ben bunu krala söyliycem. ya salak önceden ne haber veriyosun işte. neyse film diyodum.

o prensi de ilk gördüğümde ewan mcgrogor sandım. ayy canım sen de mi burdaydın dedim ama değilmiş. yalnız ne kadar benziyor.

bir de filmin sonundaki hint dansını saçma buldum. ama şarkı güzeldi.

bizimkiler de filmin adını ne uzun çevirmiş öyle. ayna ayna de geç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder