24 Eylül 2012 Pazartesi

..

bugün ne garip bir hava var. kendimi yaz gecelerinde gibi hissediyorum. iyi anlamda değil. cam açık hafif esiyor, tshirt falan ama içimde bir huzursuzluk var. neşemi kaybettim. umutsuzum. genelde eylül ekim ayşarı en hızlı geçen aylardır. bilmiyorum. geçen sene ne kadar mutluydum halbuki. bütün gün evdeydim, spor yapıyordum. yürüyüş yapmayı özledim. kar üstünde hava soğuk ama montumun içinde güvendeyim. kulağımda lana del ray. ahh aynı şarkıyı 1 saat dinlemiştim. sonra bir gün yağmur yağmıştı ama çok değil. büyük şemsiyemi almıştım ve kızgındım. kulağımda paranoid android. rain on me diye bağırıyordum içimden. ahh.

bu belirsizlik öldürüyor beni. sabah 9' da çıkıp gece 10' da geliyorum ve karşılığı koca bir hiç. bir işin olsa en azından ne kadar çalışsan da karşılığı bir değer vardır. offf..

kilo aldım deli gibi. artık alışveriş bile zevkli değil. göbeğim çıktı saçma saçma her kıyafetten pörtlüyor off..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder