16 Eylül 2012 Pazar

ne alsam..

alışveriş rejimim iyi gidiyor. tatilden geldiğimden beri nerdeyse hiçbir şey almadım. eğer bu ayı da atlatabilirsem bi kaçamak yapabilirim. ayakkabı almayı düşünüyorum. hiç ayakkabım yokmuş gibi hissediyorum. tatilden gelince sandaletleri kaldırdım. aslında daha giyilir gerçi de. kışlık botlara vs. de daha cesaret edemiyorum. bu ara dönemde giyecek hiçbir şeyim yokmuş gibi hissediyorum.

şu slipperlarda gözüm var. fazla babetim olmadığı bu süper kullanışlı olabilir. mağazada denedim. bu model diğerleri gibi değil. içi gayet yumuşak, rahat. ama çok pahalı yani 130tl çüş biraz. hadi gene aldım diyelim, eğer indirimde bunu yarı fiyatına görürsem oturup ağlarım. bir de şu var: mevsimi çok kısa. yani tamam şimdi giyilir, belki bir ay daha ama kışın giyilmez. yağmur çamur olmasa da giyilmez. baharda giysem yazın da giyilmez.

ikinci istediğim bu topuklu spor ayakkabıları. aslında doğru düzgün bir modeli mağazalarda görmedim. biraz daha yaygınlaşsa güzel olur diyorum. mesela en sağdaki kahverengi river island imiş. ahh o da gitti maalesef.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder