13 Eylül 2012 Perşembe

işe yaramaz kozmetikler..

bunlar da kullanmadığım ürünler. tamam bazılarını eğlencesine almıştım ama bazıları büyük hayal kırıklığı oldu.

özellikle kalemler. kalem kullanmayı sevmediğimi anlamam bi 3-4 yılımı aldı. aslında çevremde makyaj yapmaya yeni başlayan ergen bir kuzenim olsa hepsini hediye ederdim. gerçi şimdi de boya kalemi olarak ellerine tutuşturabilirim. hmm..

aslında aldığım farların da yalnızca %10' u işime yarıyor. sağdaki 2 arkadaş zaten markasız. öyle ucuz diye almıştım. bi süre fimolar için kullandım hatta. içlerinde en büyük hayal kırıklığı body shop shimmer cubes renk vermiyor ama ışığa çıktığımda assolist gibi parlıyor. sahneye çıkmadığım sürece kullanamayacağım. body shop olan diğer çiçekli farın beyazı güzel aslında. piyasada bulunan tek simsiz beyaz sanırım. ama mavi kısmı fiyasko. cecile toz farı pudra alınca hediye etmişlerdi. güzel ürün aslında. hatta bi süre fırçayı ıslatıp eyeliner olarak bile kullandım. en soldaki rival de loop far setini zaten eğlencesine almıştım. pişman değilim ama çok yer kaplıyor.

takma kirpikleri zaten eğlencesine almıştım.

sürmeyi sevdim aslında, hediye gelmişti. faydalı olduğu için arada sürüyorum ama bendeki mi sorunlu yoksa genel olarak akma problemi mi var. bunu sürüyorum. yarım saat sonra göz altım simsiyah oluyor.


2 yorum:

  1. The Body Shop farlar gerçekten de hayal kırıklığı renk vermiyor uçup gidiyor insanı deli ediyor. Rujlarından da memnun kalmadım kırıldı eridi yapış yapış kabına sıvandı ruj ve farlarından uzak duracağım :)

    YanıtlaSil