2 Eylül 2012 Pazar

bodrum aldıklarım..

bu da bodrum anahtarlığım. fiyatı 3,5tl. biraz pahalı bence. ama diğerlerine göre orjinal bir parça. nazar boncuğu detayını sevdim. buna rağmen sade. kullanabilirim bile.

bu da bodrum' un mandalin kolonyası. limon kolonyası gibi ama hafif bir mandalin aroması var. fiyatı 10tl gibi bir şey.

bu da son anda aldığım anahtarlığım. sırf şirin diye aldım. terlik şeklinde, üstünde nazar boncuğu ve caretta caretta var ve türkiye yazıyor. evet turistik anlamda akla gelebilecek her şey dizilmiş gibi. fimoya benzer bir yapısı var o yüzden kırılacak diye biraz korkuyorum. fiyatı 3tl idi.

bir de terlik aldım. bodrum' un sandaleti meşhurdur diye yola çıktık ama birkenstock çakması bir şey aldım. naapim. birkenstock' ta beğendiğim model 287tl olmuş. bunu 50tl' ye aldım. üstünde bolero yerine bodrum yazsa daha hoş olurmuş. mantar taban biraz yürüyünce batıyor gibi ama alışıcam galiba.

bir de 38 aldım. taraklı ayak için ideal.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder