12 Eylül 2012 Çarşamba

niye pan projesi..

hani yaz başında birkaç ürün seçip bitirilesi makyaj ürünleri projesine girişmiştim ya. tam bir hüsranla sonuçlandı. aslında gayet mantıklı ürünler seçmiştim. düzenli de kullandım. ama hiçbiri bitmedi. gloss bile bitmedi yahu. günde 5 kere falan sürdüm halbuki. ama bu bende bir aydınlanmaya sebep oldu.


şu an evde ve dışarıda kullandığım 4 ürün dışında toplam 17 adet glossum var. bu sayı dışında 2 tane hiç açılmamış 4 lip balm, 2 rujum daha var. (onların resme katmayı unutmuşum) totalde 4+17+4+2= 27 adet ürün eder ki 3 ayda 1 ürün bile bitiremediğime göre bu ürünlerin beni 40 yaşıma kadar falan götürmesi gerek. off hesaplaması bile yordu yemin ederim.

bir daha gloss almak istediğimde bu görüntü aklıma gelir umarım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder