7 Eylül 2012 Cuma

snow white and the huntsman..

otomatik geçişli çalışmıyor ve bunda bazı kısımlar çevrilmemiş ama şurdan izledim:
http://jetfilmizle.com/pamuk-prenses-ve-avci-turkce-dublaj-izle.html/7

yani bu mudur? koca hollywood' da kristen stewarddan daha güzeli yok mu? başlarda bi kaç dk. makyajla, saçla falan ehh işte olmuş. ama o hali için bile charlize' in en kötü hali bin basar. hele bir de savaşa giderken yağlı, yamuk toplanmış saçlarla en güzelin elinden ölecek diyor. bu mudur yani. en masum olacak bir de maşşalah kılıçtan geçiriyor milleti.

aslında roller tam tersi olsaymış. mesela charlize en güzeli, kristen kötü kraliçe olsaymış cuk otururmuş. bunun genç olması gerek diye düşünmezdim bile.

gerçi charlize iyi oynamış şimdi. o asaleti yeter. ama bu kız mı bundan daha güzel diye düşünmekten film boyu konsantre olamadım.

bir de başta avcı bizim thor mu diye düşündüm durdum. oymuş. hatta cücelerden biri de al pacino' ya benziyor. o mu dedim. değilmiş. olabilir bence. jack ve jill' de oynadıktan sonra her rolü beklerim.

bu arada ben bunun hep masalını bilirdim. bu hali baya sert bir şey olmuş. yanılıp da çoluk çocuğa izleten olmamıştır işalah. gerçi ben en son ayşecik versiyonunu izlemiştim.

ama bizde adı pamuk prenses ve yedi cücelerdi. burda pamuk prensesle avcı olmuş. film de o eksende gidiyor. bizde avcı yan roldü. gerçi o geyik kalbi mi bişeyin kalbini götürüyordu avcı. filmde öyle bir şey hiç yok.

bu hikaye tabi daha mantıklı olmuş. ingilizcesi snow white ki başta iyi kraliçenin öyküsüyle isim mantıklı. sahi bizde niye prenses pamuktan ki?

bu arada masaldaki büyük bir hatayı farkettim. şimdi pamuktan olsa da kız prenses. elmayı yiyince uyanması için yakışıklı prensin öpmesi gerekiyor. ee prensle prenses kardeş değil mi? nasıl sapkın bir ilişki bu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder