19 Eylül 2012 Çarşamba

hastayım..

öhü  öhü. senenin ilk gribine yakalanmayı başararak birinciliği kimseye kaptırmadım. off yanu bu bilim adamları garip garip icatlar çıkaracaklarına şu gribe çare bulsalar ya. burnumu kesip atmak istiyorum şu anda.

aslında nerden buldum anlamadım. öyle üşüdüğümü hissetmedim, evde- kursta- stajda çevremde hasta olan kimse yok. tamam bünye bu ara çok müsaitti. ne zamandır spor yapmıyorum, fast food besleniyorum, geç saatte yiyip bütün gün aç kalıyorum. bu bünyemi  zayıf düşürmüş olabilir.

tam da 2 haftadır kendimi bu haftaya hazırlıyorum. çünkü sabahtan da telafi dersine giricem. bütün gün yorulcam, yemek işi nasıl olacak diye planlayıp duruyorum. işte derler ya sen plan yaparken yukardaki gülermiş diye. aynen öyle oldu yani. öğleye kadar zor dayanıp kendimi eve atıyorum. zaten manyak bi düzen kurmuşlar bize, çekemiycem.

aslında burnum bu kadar sorun etmem de şu burnum akmasa. şu burnuma peçete tıkıp dersi öyle dinlemek istiyorum. niye ayıp ki bu? insani bir durum sonuçta. dün bi de elimi yaktım. dedim sıcak bişeyler içeyim elime döküldü. bi de ona dikkat etmem gerekiyor. off..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder