25 Ağustos 2012 Cumartesi

youtube..

youtube bir derya. sıkılınca içine dalmaya bayılıyorum.

tamam bu kadar şiirsellik yeter. gene çok faydalı şeyler buldum:


http://www.youtube.com/watch?v=Q5ob_KJGD7I&feature=youtube_gdata_player

bunda friends ekibi tam kadro central perk' te conan o'brien' ı ağırlıyor. ben friends' i çok severim. hatta izlediğim diziler içinde 1.sıraya başkasını koyamam, o derece. evde bütün bölümleri var bir ara o kadar çok izledim ki nerdeyse tüm replikleri ezbere biliyorum ama 2 senedir falan izlemiyordum. dün bunu izleyince o kadar fena oldum ki. çok özlemişim ya. her sahnenin hangi bölüm olduğunu hatırlıyorum ve daha da hüzünleniyorum böyle. ah keşke 1-2 bölüm daha çekseler ama aynı tatta olur mu ki?


http://www.youtube.com/watch?v=ZEV7_vpOM64&feature=youtube_gdata_player


bu da çok faydalı olabilecek bir video. sahte bir lv çantayı nasıl tespit edersiniz temalı. aslında çok ilglimi çekti. aynı desenle başlayıp bitmesi, 5 dikiş olayı falan güzeldi. tamam ben çantalarımın %100 sahte olduğunu biliyorum. (gerçi sadece 1lv çantam var o da bej desenden ama) işe yarayabilecek bir video. yalnız anlatan teyze pek kötü makyaj yapmış.


http://www.youtube.com/watch?v=-NsqfS1wU7M&feature=youtube_gdata_player


bu en faydalısı: topuklu bir ayakkabı üzerinde nasıl yürürsünüz? mesela ben her şeyi yanlış yapıyormuşum. önce topuğun basması gerekiyormuş, ama çimlerde yürürken veya merdiven çıkarken tam tersi. kısa adımlar atmak daha iyiymiş, öne öne atmak aslında daha kolaymış. gece 5 falan demedim, denedim hemen. gerçekten mankenlerin yaptığı gibi öne öne atmak daha kolay. ama o zaman bacaklarım birbirine dolanıyor gibi hissediyorum. bu arada kışa göre ayaklarım büyüdü mü nooldu. bol gelen ayakkabım tam geliyor, tam olan ayakkabım sıkıyor. bu teorileri kışın tekrar deniyeceğim.


bunlar dışında cake boss' u buldum. ne zamandır discovery' de görmüyordum. bölümler de 20dk falan olduğu için tek seferde izleniyor.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder