8 Ağustos 2012 Çarşamba

leon..

şurdan izledim:
http://www.fulfilmizle.net/leon-sevginin-gucu-jean-reno-turkce-dublaj-izle.html/7

bi arkadaş önermişti, ondan izledim.

90lardan klasik bir hikaye. yalnız çalışan bir tetikçi küçük bir kız çocuğu ile ilgilenmek zorunda kalınca iyi kalpli olur, içi sevgiyle dolar, tam artık happly ever aftera ulaşacakken ölür.

jean reno var işte. adam pek değişmemiş. wasabi' de de benzer bir roldeydi. adama yakışıyor aslında ama wasabi' yi tercih ederim.

natalie portmant war. matilda rolünde. küçük kız yani. 13 yaşında falan galiba bu rolde. ama hiç değişmemiş. yani ilk saniyede aha natalie dedirtiyor. beetle juicedeki winona gibi giydirmişler. garip olmuş gibi. madonna taklidi güzeldi.

bana kalsa ehh işte derdim. 8,7 için fazla klişe. gerçi o dönem için klişe olmayabilir ama bu da benim sorunum değil.

bu arada sevginin gücü diye çok saçma bir isim koymuşlar ki bu ismi görsem romantik komedi sanırdım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder