1 Ağustos 2012 Çarşamba

lush alışverişim..

ilk defa alışveriş yaptım. bunun tek sebebi de uzak oluşudur.

bunları aldım. genel izlenimim: bence öyle misler gibi kokan bir dükkan değil, ot gibi, tuz gibi bir şey kokuyor. bu mis değil benim için. çiçek veya meyve kokusunu tercih ederim.

mağaza küçük haliyle benim gibi görevli sevmeyen bünye için kötü. aslında biraz açıklamaları falan da iyi gibi ama genel olarak kötü.

aldıklarımdan çok alamadıklarımda gözüm kaldı. banyo balistiklerini merak ediyordum ama küvetim çok küçük, keyif yapılası bir potansiyeli yok.

katı sabunlarında gözüm vardı ama seçemedim. görevli faktörü.

katı şampuan alıcaktım, unuttum. sonra da çok oldu diye düşündüm. bi sonraki sefere.

lush kozmetik işine girmiş. ama bu kozmetikler diğer ürünleri gibi 3 ayda bozulacaksa ben almayayım. bir de bakın benim yüzümde de var diyen kadının yüzü pek sağlıklı durumda değildi.

katı parfümlerden alasım vardı da aynı tuzlu koku onda da var. parfüm dediğin tuzlu kokmaz ki.

henna noir: 36tl. bu bir tür kına. aslında gitmekteki asıl amacım buydu. ben henna brun alacaktım ama adını unuttum görevliye sordum. renk vermeyenden istiyorum dedim. hepsi renk verir diye beni yanlış yönlendirdiler. halbuki henna brun renk vermiyor, sadece ışıltı katıyor, broşürde de gördüm.

şimdi bu saçımı siyah yapacak. tamam saçım zaten siyah ama uygularken dikkatli olmak gerek, her tele sürmek gerek. anneden yardım istemek demek. off.

aslında gidip değiştiresim var ama o kadar yol gidilmez ki tekrar.

ocean salt: 36tl. siyah nokta için bunu önerdiler.

içi hakkaten tuz. uygularken ağzıma deydi. walla tuz.

yalnız bunu yaptıktan sonra yüzümde 3 tane kadar sivilce çıktı. günahını almak istemiyorum ama şüphelendim.

bubblegum lip scrup: 24tl. desen ki bir lip scruba ihtiyacın var mıydı? yok. ama her şeyi ihtiyaçtan almıyoruz değil mi?

kokusu nefis bu arada. sırf kokusu için alınası.

herbalism' i de sample verdiler. itiraf ediyorum ilk defa bir yerden sample verdiler bana pek mutlu oldum.

yalnız ürün iğrenç kokuyor. tam boyunu hayatta almam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder