11 Ağustos 2012 Cumartesi

bahçeli alışverişim..


sonunda essence markasıyla da tanıştım. malum kızılay gratis mağazasında satılmıyor. bugün kurs erken bitince kendimi bahçeli' ye attım. direk gratis' e girdim. essence ürünlerine göz attım. fena değil. rival de loop ayarında geldi. fiyatları da, tipi de. kalite olarak fark var mı bilemem. hiç bir şey almadım. aslında nail rock denen çıkartma ojelerinden alacaktım ama 14,90tl fiyat görünce kaçarak uzaklaştım.


bunları aldım sadece. 


kalyon tırnak sertleştirici oje: 4,25tl. evdeki tırnak sertleştirici ojemi atınca yerine yenisini alabilirim diye düşündüm. 1 gitti, 2 geldi. o da güzel. aslında pastel alacaktım, sertleştiricisi yoktu, flormar ve kalyon vardı. bu daha ucuzdu. 


pastel oje 09: 2,50tl. bu yaz başka oje almam demiştim ama hiç mavi ojem yok biliyor musun? nasıl büyük eksiklik.


bu arada geçen the balm' da gene %50 yapmışlar ve ben gene kaçırmışım. oww shit. yalnız indirim döneminde mağazaya girmiştim tesadüfen. pek incelemedim ama hiç bir şey söylemediler. haberim olsa bir nude tute kapabilirdim. iyi oldu param bana kaldı.


bahçeli' de 2. durağım mango outlet. güzel elbiseler vardı. fiyatları 24,90tl falandı. ilgilenenler gidip bakabilir. yalnız bahçeli' de saçma bir kalabalık vardı. sokak boş ama mağazalar, kafeler tıklım tıklım. çözemedim. neyse.

dishy diye bir mağaza gördüm. kapısında da baktım tomslar var. orjinal mi, emin değilim. bu markayı açıkçası sadece instagramdan tanıyorum. model çok ama numara bulmak sıkıntı. beyazda, yeşilde bir de mavide numara kalmış. yeşili alıyordum. son anda saks mavisi aldım. satıcı kız çok iyiydi. baya yormuş oldum onu da. fiyatı 39,90tl.

sonra gelince araştırdım. bu ayakkabıdan 1 tane alınca, afrika' da bir çocuğa ayakkabı veriliyormuş. orjinali vakko' da satılıyormuş, fiyatı da 200küsürmüş. yeap nurtopu gibi bir çakmam daha oldu.


bu arada bu benim son alışverişimdi. 2 ocağa kadar kapattık hacı. üzgünüm. bu yaz fazla fazla açıldım. hadi dedim iş yaşamı falan ama yeter. zorlasam 30 yaşıma kadar götürür bunlar beni. artık avmlere de gitmeyeceğim. otur ders çalış zaten kardeşim. bodrum' da belki kaçamak yapabilirim ama babama güveniyorum. genel olarak alışverişi bitirdim. hem zaten para biriktirmem lazım. gidip kablosuz kulaklık alıcam. hadi bakalım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder