18 Ağustos 2012 Cumartesi

sosyete pazarı alışverişim..

en son sözümün ardından gordion' a gittim. haliyle sosyete pazarına da uğradık. c&a' dan sezon başında aldığım puantiyeli bluzümün aynısının yeşili. hem de sadece 15tl idi, benim 40tl verdiğimi düşününce bir üzüldüm bir üzüldüm, neyse ki benim aldığım renkten yoktu. bari bulmuşken 1tane daha alayım dedim. desensiz hardal sarısını aldım. model aynı zaten. rengi pek hoş değil, yani sarı biraz iddialı bir renk ama o hırsla illa almalıyım moduna girdim. bir tane de rengarenk çizgili vardı ama bizimki fazla karışık buldu.

sonra kendimi tutup tezgahlara fazla yanaşmamaya gayret ettim. ama bir baktım iphone kılıfları dizi dizi beni bekliyor. hem de sadece 10tl. pazarda bi ara çoktu, sonra yok oldular, şimdi bulunca saldırdım resmen. kupa şeklinde kılıf vardı. şöyle bir şey-->
aslında alırdım da 25tl idi. bir de kaba geldi biraz.

ben de kırmızı penguen ve tokidoki benzeri kılıfları aldım. ikisi de 10tl' den. ama bu sefer değer. hem koskoca evren beni duymuş, yanıt vermiş, bunları karşıma çıkarmış, almamak ayıp.

penguen silikondan, tokidoki de mika gibi bir madde. sıfır esneklikte, fazla uzun ömürlü olacağını zannetmiyorum.

tek sorun taktığımda kenarlarının böyle beyaz beyaz kalması.

bir de bu küçük tokayı aldım. fiyatı 2,5tl. saçımı tutmak için çok yumuşak ama şu kulakların şirinliğine bak.

içine tel koymuşlar. sert durma sebebi o. aslında biraz dikişi beceri olan için do it yourself.

bu arada çok güzel elbiseler, tulumlar satan bir yer vardı. tulumlarda gözüm kaldı açıkçası.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder