21 Ağustos 2012 Salı

henna brun uygulamam..

henna noir' i henna brun aldım. satıcı kız ısrarla kahverengi olacağını söyledi ama olmadı.

malzemeler:

şu en soldaki saç bonesini mağazada verdiler. dandik bir şey. boyayı emiyor, akıtıyor vs.

karıştırmak için kullanmadığım bir kupa feda edeyim dedim ama gözüme küçük geldi, değiştirdim.

diğeri de eldiven.


sadece yarısını kullandım, az gelir diye endişelerim vardı ama bol bol oldu. gerçi ben biraz sulu yapmışım, ayarlayamadım.


başta planım toz haline getirmekti ama bu hale getirmem bile 1 saatimi aldı. rahat rahat da yapamıyorum, etrafa tozuyor, leke bırakacak diye korkuyorum, bi yandan ufalamaya çalışırken dibine yapışıyor vs.

önce tutam testi yaptım. saçın arkasından bir tutam alıp deneme yaptım, renk vermediğini gördüm. mağazadan tester isteyip yapılabilirmiş bu kısım.



uygulama kısmı çok berbattı. saçım uzun, nerdeyse belime kadar. aslında saç boyama konusunda acemi değilim, acil durumlarda annemin saçını boyamışlıklarım oldu. ama benim saçım çok uzun. bir de nasılsa renk vermediğinden benim için önemli olan dipleri değil uçları.

en büyük salaklığım banyoda yapmamak oldu. eğer bir havlu serip yavaş şekilde çalışırsam sorun olmayacağını düşündüm ama sıçramalar berbattı.

öne eğilip uçlarından başlayayım dedim. ama biraz da sulu olduğu için saçta tutunmuyor, akıp gidiyor. macun kıvamında olması gerekiyormuş. benimki daha çok çamur gibiydi.

vee iğrenç kokuyor ahh o koku. hele sıcak suyla ilk buluştuğunda çıkan koku. yani ben normalde bir kokudan kolay kolay etkilenip kusmam ama az daha gidiyordum. sinemaki gibiydi ama daha iğrençti. uygulama tarifinde sıcak uygulayın demiş hatta soğursa benmari usulü sıcak tutun demiş. o yüzden hızlı çalışmaya çabaladım.

sonra bekleme kısmı off. bu kadar kötü bir kokuyu 3 saat boyunca çekmek nasıl bilir misin blogum. bir süre sonra dış yüzey kuruyup toz toz dökülmeye başladı. iğrençti. sonra saçımdan sular süzülmeye başladı. verdikleri bone yerine streç sarsaydım daha akıllıca olurmuş. bu haldeyken yatıp uyuyan varmış. bence mümkün değil.

sonunda nihayet süre doldu. saçımı o kınadan arındırmak baya uzun sürdü. suyla buluşunca koku daha da coştu. üstüne 2 kere şampuanladım. neyse ki bittikten sonra havluya, yastığa akan bir durumu yok.


sonuç:
renk vermedi evet. ama benim saçım siyah. platin saçlı birinin saçını boyayabilirdi de.
iğrenç kokuyor. uygulama kısmını geçtim. gece uyurken bile kokuyu hissedip uyuyamadım.
yumuşacık saçlarım oldu. öyle yumuşak ki hiç krem sürmememe rağmen dokunmaya bayılıyorum.

tekrar dener miyim? elimde kalıbın diğer yarısı var illa kullanılacak ama tekrar almam sanırım. çok zahmetli ve o koku dayanılmaz bir şey.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder