30 Ağustos 2012 Perşembe

euromoda alışverişim..

aslında sadece tel toka alıcaktım. ilk defa siyah tel tokaya para verdim. bi ara evde 10-15 tane kadar vardı. yok oldular sanki 2-3 tane kalmış.

şu donut topuz tokasını kullanmak sandığımdan daha zormuş. onun için aldım tel tokayı.

bu arada euromoda' da fiyatlar etiket fiyatının %50' si olarak hesaplandığı için ödediğim değeri yazacağım.

12 tel toka 50kr. 2 set alsam daha iyi olabilirdi ama iyi midir bi denemek istedim. tel toka alırken nelere dikkat etmeli hiç bilmiyorum. bu arada ingilizcede tel toka bobby pin olarak mı geçiyor yoksa bana mı öyle geldi. en komik bulduğum şey bu ara.

tarak toka 50kr. muhtemelen takmam. ama evde böyle bir şeyim yok ve ucuz.

firkete: 30kr. hele bu daha ucuz. kullanırım belki de. topuz yaparım belki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder