14 Ağustos 2012 Salı

celal tan ve ailesinin aşırı acıklı hikayesi..

şurdan izledim:
http://www.sinemaizle.org/celal-tan-ve-ailesinin-asiri-acikli-hikayesi-full-2011-izle.html

ahhaha güzeldi. filme başlarken hiç böyle bir hikaye beklemiyordum. gerçi hakkında pek bir fikrim de yoktu ama ismine bakarak aklımda bir şeyler oluşmuştu.

filmi izlerken üşenmedim ceza kanununu açtım baktım. mdler tutuyor mu diye. yok öyle bir şey. celal tan güzel sallamış.

bir de izlerken şu özge' nin abisi ve kamuran sebebiyle ben güneş' in oğlu' na benzetmiştim. meğer aynı yönetmenmiş. o film gibi filmde taraf tutmuyorsun, sonunda ne olacak diye endişelenmiyorsun. o kısım güzel.

sonunda aile zaten tüm sevmediklerinden kurtuldu, rahata erdiler oh.

en çok şu operacı okan' a üzüldüm. yazık.

yalnız anayasa prof. olayı olmamış. anayasacı cezayı o kadar bilmez. genelde idareyle yakın olurlar.

bir de hangi şehirmiş bu merak ettim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder