21 Ağustos 2012 Salı

gordion alışverişim..

neyse işte ordan gordion' a geçtim. hiçbir şey almamaya kararlı olduğumdan inditex grubuna hiç girmedim. h&m' e dayanamadım sadece. insan böyle almıycam diyince her şey daha güzel görünür ya. öyle oldum galiba.

her şey çok güzel. şu vicky tarzı belden fırfırlı bluz ve elbiseler gelmiş. biraz daha ince olsam o elbiseyi kaçırmazdım. bluzü de alamadım. çünkü o bluz etekle güzel duruyor ve benim etek giymeye hiç niyetim yok.
ayakkabılar 19küsüre düşmüş. kışlar gelmiş hafiften.

bu atlete dayanamadım ama acayip uzun ve kalın askılı. beyazı tercih ederdim ama hiç yoktu, hatta siyahta da large yoktu. medium aldım nasılsa içime giyeceğim diye. fiyatı 24,95tl.

tam dedim bi atletle yırttık galiba. bunu gördüm. sadece 15tl. atın ölümü arpadan olsun hesabı bir de üstüne bunu aldım.

gerçi bu dış kabına gıcık oluyorum, atsam kıyamıyorum, saklasam ne işe yarayacak. bunları geri versek de biraz indirim yapsalar keşke.

sonra eve geldim bu olayı keşfettim amanıın. lego gibi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder