20 Ağustos 2012 Pazartesi

beauty and the briefcase..

youtube üzerinden film izledim:

http://www.youtube.com/watch?v=0kQLd_TxTts&feature=youtube_gdata_player



izlediğim en kötü filmlerden biri idi. o kadar klişe, yüzeysel ve basit bir film ki herhalde disney channel için falan çekilmiş dedim. 

bi kere erkek karakterler kesinlikle filme odaklanmamı zorlaştırıyor. asıl erkek olması gereken tom true blood' daki gay peder newlin. adamı görünce aklıma asla yaratılmaya çalışılan gibi bir kişi gelmiyor.
diğeri seth ee kyle xy bu. kyle tamam dizide süper güçleriyle iyi bir tipti ama o da asıl erkek gibi değil. zaten o giyim tarzıyla daha çok gay bir karakter gibi olmuş.
asıl erkek olabilecek tek kişi liam o da fazla mükemmel, o işin olmayacağı belli.

hilary zaten acayip yapmacık bir tip. hele bazı sahnelerde şişko bu diye düşündüm. o kollar falan tosun gibi maşşalah. tamam benden zayıf olabilir ama bende tutup filmlerde oynamıyorum değil mi?

konusu zaten acayip yüzeysel. kız onca bilgisizliğine rağmen işte süper başarılı olur, hem de aşkı bulur, arada çevreyi de kurtarırlar. oldu canım.

ee niye izledin o zaman? ee gece gece telefondan izleyebileceğim tek film diye düşündüm. bi de altyazısız ama anladım walla. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder