31 Ağustos 2012 Cuma

ağustosta bitenler..

puma deodorant: yaz aylarında, hele de hergün dışarı çıkmam gerekiyorsa en çok tükettiğim şey deolar oluyor. gerçi bu öyle benim sevdiğim gibi hafif ve sabunsu değildi ama olsun.

açıkçası tekrar alacak kadar beğenmedim, ama nefret edecek kadar da kötü değildi.

rival de loop makyaj temizleme mendili: düşündüğümden daha geç bitti. çünkü dışarıdan gelince zaten duş alıyorum, makyaj akıp gidiyor zaten. bir de göz makyajını silmek için biraz sert buldum. tek sürmede çıkarmıyor. o zaman aynı işlemi pamukla da yapabilirim ki daha yumuşak.

pastel oje: güzeldi aslında oje olarak bazen giydiğim şeye uymadığında hoşlanmasam da seviyordum. sonra eski metal kutumu boyamaya başladım. bi baktım bitmiş. belki seneye tekrar alırım.

vi-vet tüy dökücü krem: en son kılları uzatmalarını duyduktan sonra bırakmaya karar vermiştim. içlerinde bi kullanımlık falan bir şey kalmıştı. bitsin de atayım dedim. zaten hiç etki etmedi. açıldıktan sonra ne kadar fazla zaman geçerse etkileri o kadar azalıyor sanırım.

sesu markasını daha iyi bulmakla birlikte piyasada bulmanın daha zor olduğunu itiraf etmeliyim. gerçi bir daha asla almam. ne bu ne başka marka.

avon advance techniques saç köpüğü: oh bittiğine en çok sevindiğim parçalardan. saç köpüğü bana göre değil. saça ıslakken uygulanması gerekiyor. ama o zaman belki düzleştiririm mantığında oluyorum. bir de saçlarımı yapıştırıyor. ertesi gün yıkamazsam şekil veremiyorum.

bunu bitsin diye kaç kere tatile götürdüm, kaç kere en öne koydum.

bir daha asla almam.

mango&papaya body butter: watsons' ta satılan güzel bir üründü bence. yapı olarak body shop' un body butterlarına benziyor. ama body shopları sürdükten sonra yağlı, parlak bir yapı kalır. benim sevmediğim bir özellik. bunda o yok.

tekrar alabilirim ama şu an evde bitirilesi çok krem var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder