29 Ağustos 2012 Çarşamba

sıhhıye sosyete pazarı..

bayramdan sonra eylül geliyor malum. eylül demek okul demek, ders demek. bu enerjiyle sınava ağırlık vermek istiyorum. o yüzden alışverişte son bir veda turu yapmak istedim. perşembe günü kursun da olmayışını fıesat bilerek önce sosyete pazarı, sonra ankamall' a giderken sezonu kapattım.

sosyete pazarı aşırı kalabalıktı. bayramdan önceki haftadan bahsediyorum. tıklım tıklım. ekstra yollar açılmış, gene de omuz omuza ilerlemece. biraz kalabalığı severim ama bu kadarı beni de bunalttı. pek bir şey almamamın nedeni biraz da bu.

bu bluzü aldım. gene aynı standdan. resimde pek belli değil, önü pilili. ya da özel bir adı var mı bilmiyorum. tül gibi bir şey. içini gösteriyor. aslında biraz şişman gösterdiğini itiraf etmeliyim. uzun kollu yani bir süre giyemem. ama çok soğukta da giyilmez, ince. bir de galiba 1 beden küçük almışım. o kadar baktım ama 50tane numara yazıyor, karıştırmışım galiba. neyse oldu aslında ama omuzları falan oturdu, dökümlü durmasını tercih ederdim. fiyatı 15tl.

tulum da baktım. penye tabi. o şeyi giyip dışarı çıkamam zaten, bir de üstü büstiyer gibi  rahat edemem dedim. aslında şu uzun eteklerde gözüm var ama yakışır mı emin olamıyorum. alıp plajda falan giysem mi diye baya düşündüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder